رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور زیربنای پیشرفت هر سازمان را منوط به فعالیت روابط عمومی و بها دادن به این واحد دانست.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور زیربنای پیشرفت هر سازمان را منوط به فعالیت روابط عمومی و بها دادن به این واحد دانست.
به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجانشرقی، دکتر معصومی در دومین نشست مسئولین روابط عمومی مراکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سراسر کشور در اصفهان با اشاره به درخواست 60 میلیونی ارباب رجوع ها گفت: واحدهای روابط عمومی مراکز فوریتهای پزشکی کشور باید برای اطلاع رسانی صحیح و بالا بردن اطلاعات عموم مردم جایگاه خود را در مراکز استانی بالا ببرند.
وی اهمیت حوزهی روابط عمومی را در سطح بسیار بالا و دارای ارزش جمعی معرفی نمود و با بیان اینکه نبود چارت سازمانی برای این واحد بمنزله نبود نیاز نیست، تاکید کرد فعالیت این واحد، باید نیاز را به سازمان القا کند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور گفت: روابط عمومیها با فعالیت خود، فعالیت پرسنل عملیاتی اورژانس 115 و سایر بخشهای مرتبط با آن را معرفی میکنند که این کار شایستهی تقدیری خاص و ویژه است.
در این نشست روابط عمومی های کل کشور در رابطه با تشکیل کمیته های تخصصی در امر اطلاع رسانی، آموزش و پژوهش اعلام آمادگی نمودند و مقرر شد پس از بررسی و نیاز سنجی های استانی، کمیته های مربوطه تشکیل گردد.