تلفنها پشت سر هم زنگ میخورد و هر لحظه میگویند سلام اورژانس بفرمائید؛ اپراتورهایی که از بدو ورود به محل کار، تا آخرین دقیقههای شیفت کاری باید پاسخگوی مردم باشند.
تلفنها پشت سر هم زنگ میخورد و هر لحظه میگویند سلام اورژانس بفرمائید؛ اپراتورهایی که از بدو ورود به محل کار، تا آخرین دقیقههای شیفت کاری باید پاسخگوی مردم باشند.
اینجا هیچ ثانیهای به هدر نمیرود و تک تک اپراتورها تمام تلاش خود را برای آموزش اقدامات اولیه از پشت خطوط تلفنی به کار میگیرند تا آمبولانس نیز سریعاً به محل حادثه اعزام شود.
از تمام اینها که بگذریم، این روزها ماه مبارک رمضان، سفره افطار بسیاری از افراد را در محل کار پهن کرده و به اقتضای شغلی که دارند مجبورند به دور از خانواده اما در جمع همکاران خود و با یک افطار ساده و به دور از تجملات، ماه مبارک رمضان را کنار هم سپری کنند.
انتخاب نزدیکترین پایگاه و اعزام آمبولانس
اولین گفتوگو را با مسئول آموزش و پژوهش مرکز اورژانس آذربایجان شرقی آغاز کردیم که به خبرنگار مهر گفت: همکاران به طور شبانه روزی در واحد دیسپیج، که متشکل از دو قسمت مشخص و یک قسمت اپراتور (کارشناسان تلفنهای ۱۱۵) است، برای پاسخگویی به شهروندان، همواره آماده هستند.