رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تبریز گفت: روابط عمومی نباید نقطه ضعفها را پنهان کند، برای مدیر سازمان نباشند؛ بلکه در اختیار سازمان باشند.
به گزارش روابط عمومی مرکزمدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان، دکتر صومی در هشتمین نشست تخصصی روابط عمومی های دانشگاه علوم پزشکی و واحدهای تابعه تبریز با پر اهمیت خواندن عملکرد روابط عمومی، این واحد را پلی مابین مدیر و مردم و کارکنان دانست و تاکید کرد: روابط عمومی ها باید مشاور امین مدیران باشند و مدیران بایستی از روابط عمومی ها در این زمینه استفاده کنند.
وی با اشاره به اخبار خروجی از روابط عمومی ها گفت: خبر بایستی با بیشترین محتوا و در کمترین زمان به بیشترین ببینده انتقال یابد.
وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی نباید نقطه ضعفها را پنهان کند از واحدهای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خواست، برای مدیر سازمان نباشند بلکه در اختیار سازمان باشند و کمک کنند تا سازمان برتر باشیم نه اینکه فقط نشان بدهیم سازمان برتر هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی در ادامه گفت: دانشگاه برای من خانه اول است و برای بهتر شدن این سازمان شبانه روز تلاش میکنم.
وی افزود:برای پیشرفت عملکرد روابط عمومی ها آموزش ضمن خدمت انجام شود و جلسه ای نیز با حضور مدیران و روابط عمومی ها نیز برگزار گردد.
در ادامه آقای سیاستی کارشناس روابط عمومی دانشگاه با اشاره به دستورات ریاست دانشگاه از تشکیل هسته نظرسنجی و اتاق فکر روابط عمومی خبر داد.
آقای صادقی فر مسئول طرح تکریم ارباب رجوع و میز خدمت دانشگاه نیز در این نشست گفت: برای پیشرفت روابط عمومی، این واحد باید آسیب شناسی شود تا بتوان به مراحل متعالی سازمان دست یافت.